No joo. On tää myöhäs, ku oltiin Puuhamaas eile XDD Ihan sama. Mun äänitykset meni vituiks, ku kurkus oli limaa :S Laitanpas jotain mesejuttui tähä.

 

ENHÄN MÄ AAMULLA OTTANUT SIENIÄ KUIN.. 9000. NÄMÄHÄN SIITÄ SEURASIVAT

 

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

olispa jo 12.9 <3 näkisin Billin <3<3<3<3<3<3 mun oman ihanan Billin <3<3<3<3

_______________

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

olen ok, jankutan vaan kamulle koko ajan: olispa jo 12.9 <4 näkisin Billin <4<4<4<4<4<4 mun oman ihanan Billin <3<3<3<3

(L)Bill näyttää ihan katuhuoralta ja Tom sen asiakkaalta(L) sanoo:

joo..

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

MIKSIIIII!!!!! MIKSI PITÄÄ ODOTTAAAAAAA!!!????

(L)Bill näyttää ihan katuhuoralta ja Tom sen asiakkaalta(L) sanoo:

kirjotin mun netti päiväkirjaan et rakastan gustavii ja georgii (Y)

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

XD

(L)Bill näyttää ihan katuhuoralta ja Tom sen asiakkaalta(L) sanoo:

aika ihgu

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

Noustaan kapinaan Elämä Lapselle-konsertin myöhäisyyttä vastaan!

 

Jatkan joskus XDD Kun jaksan