Joo siis mulla ja Hintillä (luitte oikein) on kivaa. :D

____________

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

iltaa!

Hintti sanoo:

hyvää joulua

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

aijaa, jokos se juhannus meni?

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

*antaa joulupaketin*

Hintti sanoo:

ääks, mä pelkään joululahjoja

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

*avaa sen valmiiksi ja sielä on vuori hevilevyjä, suklaata ja villasukka*

Hintti sanoo:

villasukka? o.o

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

en mä sitä laittanut

Hintti sanoo:

mitä hittoa mä sukalla teen? o.o

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

*nuuhkii sukkaa*

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

yäk. hikisukka.

Hintti sanoo:

pitänee mennä työntämään sukka naapurin erkki-pertin perseeseen

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

juu

Hintti sanoo:

erkki-pertti on 666-vuotias

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

haha

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

ihihih, pääsintaas sun päiväkirjaas

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

2 kertaa

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

: )

Hintti sanoo:

pääsit sinne taas 8D

____________

Krhm. :D

Ja samoin Greipil ja mulla.

__________________

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

tyyylsäää

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

voinksmä laulaa?

Rauskasein, jee, kutsukaa vaan Hosukaksi sanoo:

niin on, ajattelin repiä mun farkkuhametta

Rauskasein, jee, kutsukaa vaan Hosukaksi sanoo:

voit kuhan ensin haen korvatulpat

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

*valmistautuu*

Rauskasein, jee, kutsukaa vaan Hosukaksi sanoo:

nuin, nyt voit

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

OO SOOLE MIIIO, LAALALAALALAAAAAAAAA! LAALALAAAALAAALALALALAAAAAAAA! EEEN VOI EDES VÄHÄN KUMARTAA, HOUSUT KUN RATKEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

O.o ei ollu sit noi sanat mun keksintö.

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

vaan tapun.

uniaqua | gotta be angst&nolife sanoo:

tapu=taina=tyhmä=idiootti

___

Hehehe.

Joo. Laitan uuden merkinnän, jos tulee jotain, tää meni vituiks ;D

Ciao, bloxuni lukijat, pusipusi.

- Uu.